Viser søkeresultater 1 til 10 av 80

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Knogleskørhed!!!!

Kjære Cirkeline.
    Jeg vil på det varmeste anbefale deg både å ta erfa til natten, samt å forsøke en liten reduksjon i dosen. Samtidig bør du ta jod. Selv tar jeg 3 x 60 mg erfa like før sengetid. Jeg bruker også jod i form av iodoral tbl (samme virkestoff som lugols, jeg bare foretrekker tabletter). Jod øker liksom årvåkenheten. Jeg bruker 12,5mg. Har trappet gradvis opp. Erfa er for meg klart best å ta i en stor enkeltdose rett før sengetid. Godt for binyrene som må funke opptimalt dersom stoffskiftehormonene skal inn i cellene. Det koster ingenting å prøve en tid for å se effekten. Verre blir du nok ikke.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    51
    Meldinger
    307

Standard Sv: Knogleskørhed!!!!

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Kjære Cirkeline.
    Jeg vil på det varmeste anbefale deg både å ta erfa til natten, samt å forsøke en liten reduksjon i dosen. Samtidig bør du ta jod. Selv tar jeg 3 x 60 mg erfa like før sengetid. Jeg bruker også jod i form av iodoral tbl (samme virkestoff som lugols, jeg bare foretrekker tabletter). Jod øker liksom årvåkenheten. Jeg bruker 12,5mg. Har trappet gradvis opp. Erfa er for meg klart best å ta i en stor enkeltdose rett før sengetid. Godt for binyrene som må funke opptimalt dersom stoffskiftehormonene skal inn i cellene. Det koster ingenting å prøve en tid for å se effekten. Verre blir du nok ikke.
    Blondie jeg vil starte med at tage Erfa til natten i aften og når jeg får bestilt Lugol´s vil jeg helt sikkert tage det sammen med Erfa som du skriver. Som du skriver så bliver jeg nok ikke værre - det er helt klart forsøget værd.
    Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
    Begyndende knogleskørhed?
    Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn