Sommerferien over og forma på bånn.. Har hatt en ganske fortvilet oppstart på jobb og vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre Tull med blødningsfrekvensen igjen - ca. 10 dager mellom.. Magen har stoppet opp - helt! Blodtrykk varierer veldig fra 90/58-143/89 og pulsen ligger etter 5min hvile mellom 44 og 60. Svimmel og kvalm..
Fikk etter hvert vite noen av de resultat som foreligger av blodprøver tatt denne uka etter møte med vanskelig sykepleier på sykehuset som tedde seg som om hun voktet svært sensitive statshemmeligheter(!) (blodprøvesvarene mine..) På forespørsel om det var "noe uvanlig" eller stjerner ved noen av verdiene, fikk jeg vite at TSH var "lav"(?) og FT4 var 11 (12-24). Går på 90mg Erfa og vet ikke om jeg skal gå opp såvidt i og med at jeg ikke vet hvordan ståa er med binyrene før slutten av neste uke..? Kortisol i døgnurin var 90 (45 - 272) i månedsskiftet april/mai og aldosteron var ikke målbar i verken blod el. døgnurin.. Har time hos DS uke 34.
Trodde forøvrig at stoffskiftet ville bli "naturlig" høyere på steinalderkost da dette også ivaretok alle matvareintoleransene.. Spent på hva det ev. kan ha gjort for binyrene..