Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Hvis de kommer (meget?) langvejsfra, da er måske korte og lidt mere hyppige smutture ikke helt så enkelt at gennemføre, hvis de også er ældre og ikke rejsevante? Det kommer også lidt an på om de har andre børn end din mand.... eller om han er den eneste søn, eller hvad ved jeg. Når man kommer op i årene, da bliver man (smertelig) klar over at tiden går, og hvis man ikke bruger den til det man mener er vigtigt, da kommer den ikke tilbage. Det kan være, at det er sådan de ældre tænker, fordi efter de 60 år kan hver næste dag, uge, måned eller år også blive den sidste og derfor betragter de måske hvert et gensyn som en gave? Hvis din mand også tænker disse tanker af og til, kan det være svaret på hvorfor han måske ikke ønsker at sige fra? Who knows...

Enebarn.
Langt, men de er MEGET reisevant. (Og han snakker godt engelsk, hun gjør seg også forstått, men har mindre ordforråd og er mer sky på å bruke engelsk.)
Så jeg har ikke noen problemer med å se den siden av saken. Men jeg må også ta vare på meg selv, så om det samme skjer neste år så kan det hende at jeg har ferie da, i deler av tiden. ;)