Jeg startet på levaxin; ble fort veldig tørr, huden ble helt hvit (jeg er brun i huden), mine halvmåner(lunula) de forsvant med engang--> det indikerer b12 mangel eller stoffskifteproblem, brystvortene mine ble hvite/grå og harde:/ Det var skremmende, jeg ble mye kaldere enn vanlig, jeg gikk gulavøfring fra brun (null magesyre) og forstoppelse, fikk søvnproblemer, og jeg fikk uregelmessig menstruasjoner på de mnd jeg gikk på levaxin(jeg er ellers alltid presis 28 dager uten unntak), jeg begynte å se tåkete(lys, digital lys, tv), utrolig sliten og trøtt, aldri vært så forstoppet etc. Blodprøvene viste normale verdier, t4 hadde økt, TSH hadde gått ned men t3 var uforandret.

Etter levaxin,Armour: Det ga en god effekt på begynnelsen, men da jeg økte fikk jeg noe av de samme symptomene som levaxin men i mye mye mindre grad. Jeg fikk flere mageproblemer, så måtte øke HCL (Jeg tar magesyre når jeg spiser, ellers får jeg mye gass og problemer), huden begynte å flasse på armer og ben, utrolig forstoppet, men huden ble bedre. Jeg tok 1/4 grain tre ganger på et døgn, presist etter 7 timer. Det funket, men jeg tror det var effektene av T3, fordi når jeg var litt forsinket.. etter 10 timer for eksempel,så fikk jeg plutselig masse gass, utrolig kald.. symptomene kom tilbake med engang.

Ellers har jeg hatt anemi før, d-vitamin mangel osv, hatt gass og mage problemer i mange mange år, dårlig hud, og deprimert.

Binyretrøtthet: Jeg har hatt det, eller kan ha en mild versjon av det nå. Jeg har redusert mye stress, jeg har kunnet sove mye, jeg pleier å gå til dr. Luneng. Han mente jeg hadde lav magesyre, og hadde lave mineraler generelt pga dårlig opptak. Han behandlet meg for binyretrøtthet for en stund tilbake, men har ikke fått tilbake den samme helsa jeg hadde før jeg gikk på levaxin. Jeg var mye bedre før jeg begynte på levaxin selvom TSH var rundt 4, og resten av verdiene på midtre del. Jeg har hatt en forbedret helse dette året fordi jeg har gått på HCL, dermed vært i stand til å ta opp næringsstoffer. Jeg har kommet litt tilbake, men ikke bra. Jeg kan sove dårlig, jeg kan fort våkne en dag hvor jeg er kjempetørr..(tror det er noe jeg har spist eller tatt, næringsstoffer), håret faller, kald og forstoppet.. Andre dager kan være ganske bra. Jeg tar coconut oil som hjelper mye med kroppstemperaturen. Ellers har jeg pms, jeg tar mye HCL ved måltidene. Tar noe jern og d-vitamim, og omega 3. Jeg spiser veldig lite, 1-2 måltider hver dag. Jeg prøver å trene, og være aktiv hver dag. Energinivået mitt er ikke det verste. Jeg forstår bare ikke hva som skjer.

Jeg går ikke på noe medisiner nå nei, jeg tør egentlig ikke å starte. Jeg er redd for å gå tilbake til den tilstanden jeg var etter levaxin. Det var virkelig fælt. Ting har blitt litt bedre.

Jeg skal til Dr. luneng nå snart, om noen uker. Da vil jeg høre med han. Jeg er også pasienten dr. Skinner fra Birmingham, men siden jeg ikke går på noe medisiner..Jeg er litt forvirret. Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet mitt. Jeg tenkte kanskje rt3 problem fordi jeg har hatt lite magesyre i mange mange år, dermed dårlig mineral og vitaminstatus.

Hva tror du? Hva syns du?

Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å svare og hjelpe meg. Takk skal du ha