Viser søkeresultater 1 til 10 av 78

Tråd: Pundas dagbok

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Medlem siden
    Feb 2013
    Sted
    Hordaland
    Alder
    45
    Meldinger
    142

Standard Sv: Pundas dagbok

Oioioi...nå har jeg gått en stund på Armour og bråsluttet på Levaxin for en stund siden. Tar 90 mg Armour. Depresjonen forsvant et par dager etter at Levaxin ble seponert Men jeg har hodepine hver kveld, og er fortsatt sliten. Men så rart, jeg har litt sånn uro i kroppen, kroppen virker stresset. Men en svært uventet bonus jeg oppdaget i går: Jeg har gått ned i vekt, fra 81,6 kilo til 79,6 på 1 UKE! Løsner det....?? *håpe* Jeg har ikke gjort noen endringer hverken i kost eller trening. Var uventet ja :P
    Ingen vil bære vellykkethetens pris i dag. Men ingen vil være mislykket.
    Punda dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Red face Sv: Pundas dagbok

Sitat Opprinnelig skrevet av Punda Vis post
    Men jeg har hodepine hver kveld
    Drikk mer vann!
    Mange hodepiner kan bli borte gjennom og drikke vann
    Jeg liker og legge en halvfylt flaske i fryseren -
    ta den ut dagen etterpå og etterfylle med vann;
    da har jeg kaldt deilig vann leeenge. Forstår meg ikke på
    de som drikker lunkent vann, fordi det skal være SÅ sunt

Hm - to kilo forskjell er noe jeg har fra ene dagen til andre -
    kanskje særlig disse ukene hvor det har vært mye varmt.
    Men det kan jo være at thyroid hjelper til med og
    fjerne vannansamlinger i kroppen din
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Pundas dagbok

Tålmodighet Punda! Hormoner virker over tid. Og fortsatt er du nok ikke på den mengden kroppen trenger, 90 mg er ikke mye. Men fortsett å skrive om hva du opplever av endringer, og hva du håper. Det er mange som leser her som kan trenge den informasjonen
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Smile Sv: Pundas dagbok

Sitat Opprinnelig skrevet av Punda Vis post
    Oioioi...nå har jeg gått en stund på Armour og bråsluttet på Levaxin for en stund siden. Tar 90 mg Armour. Depresjonen forsvant et par dager etter at Levaxin ble seponert Men jeg har hodepine hver kveld, og er fortsatt sliten. Men så rart, jeg har litt sånn uro i kroppen, kroppen virker stresset. Men en svært uventet bonus jeg oppdaget i går: Jeg har gått ned i vekt, fra 81,6 kilo til 79,6 på 1 UKE! Løsner det....?? *håpe* Jeg har ikke gjort noen endringer hverken i kost eller trening. Var uventet ja :P
    Ja, ja. Det verkar som att Armour fungerar. Bara låta kroppen vänja sig vid de aktiva hormonerna.
    De flesta av oss har gått igenom samma fas.
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Lignende tråder

1. Tossa's dagbok.
    Av Tossa i forumet Dagboker
    Svar: 19
    Siste melding: 16-03-12, 10:27
  2. Min dagbok
    Av Marina73 i forumet Dagboker
    Svar: 32
    Siste melding: 14-05-11, 10:39

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg