Tusen takk for alle svar, jeg tror at jeg må sette meg litt bedre inn i min egen sykdomshistorie.

Jeg ser jeg har glemt å skrive at de fjernet hele kjertelen, pluss et par lymfeknuter. Jeg fikk beskjed om at typen kreft jeg hadde var en saktevoksende og "snill" type. Er ganske sikker på at den het papillær, den mest vanlige.

Jeg ble behandlet på Haukeland sykehus hvor en av to eksperter på Vestlandet hadde min sak, og jeg følte meg godt ivaretatt der, siden det var tydelig at dette er folk som har god greie på dette Men jeg har ikke fått vite så mye om sånne tekniske termer, sånn som TSH, så jeg skal få utskrift av journalen min sånn jeg har det å bla i om jeg lurer på noe.

Det er litt opp og ned med halsen nå, i dag er jeg ikke så tett/strammer ikke så mye, så det er jo mulig at det er som du sier Anisa, at det er arrvevet jeg kjenner. Det er tross alt bare et halvt år siden operasjon, så det er kanskje ikke fullstendig grodd enda. Jeg har følt meg så pigg i grunn helt siden jeg var ferdig med behandling, at jeg syntes det var litt dumt at det skulle "dukke opp" noe nå så lenge etterpå...

Igjen, tusen takk for svarene Jeg skriver gjerne mer her siden