Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
17-07-13, 10:44 #26
Sv: Re: Sv: Mitt helsepuslespill
Hei,
jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, og at dere som har sol, nyter det og fyller opp D-vitaminlagrene. Det er en stund siden jeg har skrevet og får skrive noen få ord. Jeg hadde time hos DS på Heggeli for en stund siden. Jeg stilte godt forberedt med mange spørsmål om urter og ulike supplementer etc, i håpe om at han kunne komme med noen gode tips om veien videre. Men, jeg gikk derfra, uten at jeg fikk med meg noen beskrivelse på veien videre. Litt rart, man har jo forventninger, men han måtte innrømme at han ikke visste hva han skulle anbefale meg videre. Men, han foreslo at jeg skulle prøve en annen lege for å se om han kunne ha en annen vinkling, for å finne de siste puslespillbrikkene. Jeg har derfor fått time hos Skogli på Funksjonell medisin i august. Jeg er kjempefornøyd med DS på Heggeli. Jeg har blitt utrolig mye friskere i løpet av den perioden jeg har gått der, og hele familien min har fått bedre helse pga dette. Vi har lært så mye.Og det er kanskje et godt tegn at DS anbefaler noen andre, når han ikke er så sikker på veien videre for en pasient. Egentlig har jeg vært forholdsvis frisk i sommer. Jeg har redusert litt på thyroid erfa, er nede i 3 1/2 (60 mg), og har likevel, selv om jeg har forhøyede kortisolverdier, fulgt magefølelsen min og tar 2 erfa om natta kl 3 og resten på ettermiddagen. Det ser ut til at dette fungerer bra. I tillegg har jeg doblet dosen av magnesium og sink og prøver å bruke litt mer maldonsalt. Det virker som det også har hatt en positiv effekt. Mye er bra, hatt mye energi på jobben før jeg tok ferie. Det eneste problemet jeg fikk, var at jeg fikk veldig vondt i håndleddene mine, kanskje senebetennelse eller noe slikt? Har vel brukt hendene litt for mye kanskje. Vel, jeg kan vel kanskje sette meg ut på terrassen og lese videre i boka The Cortisol connection. Fortsatt god sommer til dere alle, og god bedring
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker