Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
17-07-13, 07:35 #4
Re: Sv: Traumer og kroniske sykdommer
Og for min del så slo nok en latent sykdom ut. Sett "i speilet har jeg hatt symptomer som har kommet og gått i mange år, men ikke nok til å bli skikkelig syk. Disse slo til slutt ut etter noen år med høy arbeidsmengde (høgskole), mammas bortfall (jeg var da 24 år) og rett etter skolegangen, noen år med svært mye jobb. Det var iallfall i disse 10 årene mellom 98 og 08 "travelhet" gikk over til å bli "stress", og da jeg ble så dårlig at jeg ble diagnostisert.
Jeg kan ikke spore denne latente sykdommen/predisposisjonen tilbake til psykiske forhold i barndommen (der tror jeg at jeg har vært usedvanlig heldig), men jeg er rimelig sikker på at jeg fikk en "fysisk predisposisjon" da jeg var 8 år og lå et halvt år i kraftig sykdom (seint diagnostisert kikhoste med komplikasjoner i form av en livstruende bronkitt/lungebetennelse). Det slo da umiddelbart ut på tannhelsen i 1-2 år (og førte i sin tur til at jeg fikk mye amalgam i munnen - som også ble byttet ut i løpet av "stressårene") og de sterke antibiotikakurene, samt den påfølgende amargamen ødela nok veldig mye av min naturlige motstandskraft og la dermed grunnlaget for den sykdommen jeg fikk i 98-08.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Amalgam bag epidemien af kroniske sygdomme
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 9Siste melding: 22-09-13, 00:02 -
Glutathion har vist effekt på kroniske lidelser. "Antioxidantenes mor".
Av Jeanette Ws. i forumet AminosyrerSvar: 5Siste melding: 06-06-12, 07:37 -
Vitamin D og kroniske lungesykdommer
Av Mod i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 29-02-12, 14:54 -
Struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 124Siste melding: 27-08-11, 18:41 -
Amalgam bag epidemien af kroniske sygdomme
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 8Siste melding: 20-01-11, 17:47

Svar med sitat
Bokmerker