Takker for svarene og begynner nå å forstå hva som er skjedd og hva som vil skje.
Ja, jeg er sliten og om jeg skal kunne ha en god dag uten smerter og kramper ulike steder i kroppen så må jeg ta to paralgin forte.
Dette er for meg ikke en god løsning og jeg ønsker ikke å bruke mere medisiner en høgst nødvendig.
Vet dere forresten hva min forige fastlege satte meg på for å dempe muskelkrampene? Xanor depottabeletter på 0,5 mg 2 morgen og to kveld!!
Dette har jeg nå selv tatt tak i og seponer denne sakte og vil slutte med denne "medisinen" da jeg nåførst er blitt klar over hva denne medisinen egentlig brukes til. Denne medisinen skal jo ikke initieres av en fastlege uten at man er utredet av spesialist/psykiater og jeg ble sjokkert når jeg fikk greie på dette.
Jeg skjønner nok at jeg er blitt et "problemkasus" for både mine fastleger og for disse menneskene som har ødelagt mitt liv og som fremdeles jobber på UNN i Tromsø.
Slik jeg føler meg nå vil jeg tro at om jeg ikke får adekvat hjelp for å få kontroll over blodverdiene så vil jeg ikke ha så mange år igjen å leve, men jeg er fremdeles optimist og håper å nå frem i dette umenneskelige systemet.
Har heldigvis ei flott og forståelsesfull kone som hjelper meg når jeg blir for utmattet og sliten men hun kan jo ikke risikere å ofre jobben sin for å være her for meg hele tiden og det forventer jeg heller aldri fra henne heller.
Våkner forresten nå hver morgen med sterk hodepine da jeg sliter så med å puste om natten.
Men, det er andre som har det værre enn meg, jeg lever og går på så mye jeg klarer for å få orden på dette.
Er enormt takknemlig for svar og støtte som jeg får her inne.
PS. Jeg tåler kritikk også om jeg blir for "sytete"
til dere alle.