Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
11-07-13, 09:24 #1
Etter operasjon. Klump i halsen og det strammer
Hei! Jeg er helt ny her så jeg håper jeg poster på rett sted...
Er en 25 år gammel kvinne fra Vestlandet
Ble operert for kreft i skjoldbruskkjertelen for snart et halvt år siden og ble satt på levaxin (125 mg) med en gang, og har gått på samme dosen siden. Var også gjennom en runde med radiojod, og jeg har blitt erklært kreftfri. Har ikke merket noe til stoffskiftet (så jeg vet om iallfall) og har i grunn hatt en ganske grei form. Har følt litt stramminger i arret av og til, men nå siste dagene har det blitt merkbart verre, og i tilegg føles det ut som om jeg har en klump som sitter fast i svelget. Veldig ubehagelig og det føles nesten sånn det gjorde med en gang etter jeg var operert, da trodde jeg nesten jeg fikk problemer med å puste, men det var sikkert helt normalt, legen sa iallfall det. Er det noen andre som har følt en sånn klump i halsen så lenge etter operasjon? Er det noen som har peiling på hvorfor, eller bør jeg ta en tur til fastlegen (hun er ingen ekspert på dette)?
Håper på svar
Lignende tråder
-
Nytt liv etter operasjon
Av gevega i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 25Siste melding: 12-02-15, 21:52 -
Strammer i halsen
Av Channie i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 03-11-12, 21:03 -
Nytt liv... etter operasjon
Av enja i forumet OperasjonssalenSvar: 39Siste melding: 12-03-10, 01:15 -
klump i halsen
Av Lissa i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 3Siste melding: 23-02-07, 23:53 -
Klump i halsen?
Av hanne i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-06-06, 22:14

Svar med sitat

Bokmerker