Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
02-07-13, 20:20 #4
Sv: Trening med lavt stoffskifte - hjelp, hva skjer med meg?
Tusen takk for svar!!
Ok, så det er altså en forskjell mellom overdose og overdosesymptomer. Legen min, som forøvrig er endokrinolog, har ikke snakket særlig mye om binyrene ennå, fordi jeg inntil jeg begynte å trene følte meg veldig bra. Derfor har jeg lite kunnskap om dette, og synes det er vanskelig å lese lange, halvmedisinske dokumenter om emnet, merker jeg nå.
Her har jeg nok forklart meg for dårlig. Dette er symptomer på for HØYT stoffskifte hos meg. Det var derfor jeg trodde jeg hadde "trent" meg til for høyt stoffskifte når disse symptomene har kommet i etterkant av trening.
Ja, det er dosen min. Det eneste jeg tar i tillegg er p-piller, og disse har ikke hatt noen merkbar innvirkning på stoffskiftet. Jeg hadde også et opphold på 2 mnd på p-pillene, og merket heller ikke noen forskjell da når jeg sluttet eller startet på dem igjen. Kostholdet mitt kunne vært bedre, jeg har et voldsomt sukkersug. Mistenker at mageproblemene delvis kan relateres til dette, men det er lenge siden problemene har vært så voldsomme som nå, og jeg har ikke spist noe nytt eller mer de siste dagene. Skal prøve å ikke spise sukker på noen dager og se om det hjelper.
Jeg skjønner nå også at jeg kanskje bør droppe de planlagte treningsøktene som innebærer mer enn rask gange. Utrolig synd, for jeg trodde kroppen taklet det siden jeg fikk så mye energi av det!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, trening og overvekt
Av pink_sweetie i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 20-03-14, 10:48 -
lavt stoffskifte og unaturlig kjapt opp i puls ved trening!
Av Kristin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 20-02-13, 19:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker