Viser søkeresultater 1 til 10 av 27

Tråd: Opprør

Hybrid View

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: Opprør

Jeg kjenner til hvor vanskelig det er for alminnelige dødelige å få innlegg i de stor Oslo-avisene. Det er begredelig at vi vanlige mennesker ikke får sjansen til engang å bli hørt.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Da jeg fikk avslag, fikk jeg vite at de fikk over 100 debattinnlegg og kronikker hver dag. Men jeg ser bo at noen kjendiser har klippekort, uten at de nødvendigvis har så mye på hjertet.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Nøyaktig samme beskjed fikk jeg!!

DA er det ikke rart menigmann ikke kommer til i media, og hvis det er kjendis man må være, da tror jeg heller ikke budskapet nødvendigvis når fram i de tusen hjem - mange gjør vel som meg og hopper over kjendisstoff i avisene

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

De store aviser burde udnytte det potentiale, der ligger i, at også almindelige mennesker vil udveksle meninger. Her i DK bløder de alle sammen undtagen een lille men landsdækkende avis, nemlig Kristeligt Dagblad. Den er en tynd, lille sag men øger hele tiden terrænet, bl.a. fordi den har sat etikken og debatten i højsædet. Hedder godt nok "kristelig" men er god til at skrive om andres tro eller overbevisning på respektfuld måde. På avisens hjemmeside foregår vilde debatter, som andre aviser må misunde den. Ikke en gang Politiken, der også har debatter på egne sider, lever særlig godt ... men hele tiden med trusler om nedskæringer i staben.

Nu om stunder foregår en meget stor del af avisernes debatter på Facebook. Egentlig er det en uhyrlighed, at man MÅ ha en Facebook-profil for at deltage i dem - jeg ved ikke, hvad man tænker på når man beslutter sådan noget. Helt galt at binde sin avis til sådan et foretagende, mener jeg. Men paradoksalt nok er det vel i desperation over, at man ikke føler, man i tilstrækkelig grad er i kontakt med læserne

Så ikke for at reklamere for Facebook, som langt hen ad vejen er en mærkelig foranstaltning efter min mening ... men altså, det er i hvert fald muligt at oprette en profil med det ene formål at deltage i debatter på avisernes Facebook-side. Man behøver ikke bruge sin profil til andet end det, hvis man ikke har lyst. Man kan vist endda ha to profiler som ser forskellige ude og som man bruger på forskellig måde.

Facebook er noget l*rt til for alvor at udbrede viden; al info roder rundt og tilhører jo i øvrigt ikke een selv, når man først har lagt det på derinde. Ikke en gang private feriefotos ejer man Til gengæld er det fremragende til at skabe kontakt og give ideer videre til andre. Eksempelvis kan man jo hjælpe med at sprede rygter om vitamin D3, god stofskiftemedicin og den slags

Ville jeg bare sige.

Nielsigne

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Nordlys, vår største avis i Nord-Norge, tar også inn artikler fra menigmann og dame. Der har jeg fått innlegg på trykk flere ganger

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn