Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
11-02-10, 13:15 #9
Sv: Lege skremt fra å behandle med Thyroid - medisin
Stemmen min bærer dårlig gjennom surkling og host om dagen, så kontakt via HELFO går med mail. Skal se om hodet sitter på plass for å sammenfatte et dokument, sic. Får ha litt galgenhumor...
Fanteri: Ja, dette er kjempeviktig. Og det gjelder så mange flere enn meg. Derfor er jeg interessert i å se om denne saken kan løses.
Kan virkelig slike endokrinologer, skremme vannet av skikkelige, pasientvennlige leger? Er det hold i pasientvennlige legers redsel for å miste jobben via legebevilgningen?
Og jeg blir også sint av en annen grunn: Dette handler om helse pluss økonomi. I år har jeg råd til å besøke privat klinikk noen ganger. Jeg har hatt første besøk der allerede, fordi jeg er så lei av mine evinnnelige fordøyelsesplager, de er hemmende. Nå vil jeg ha det bra!
Men ikke alle, og heller ikke jeg tidligere, har den muligheten. Mange er så nedslitt av år med hypotyreose og følgeplager, sekundærsykdommer, symptomer som har vokst seg til berg og fjell gjennom år med vanskjødsel av disse dyktige legene våre. Og for mange synes det i lommeboka. det synes gjennom degradering av arbeid, som Anisa så sterkt beskrev, gjennom nedtrapping i stillinger, gjennom uføregrader.
Og hvordan i hule heite skal vi da ha råd til Heggeli eller Balder, når det ikke er penger til å kjøpe undertøy, ting til ungene eller annet for?
Derfor mitt sinne. Jeg mener at dette burde vi jo alle fått gjennom allmennlegen vår om vi spurte om det.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Bedre å behandle med medisin om natta? Ja!
Av Mod i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 3Siste melding: 09-11-12, 10:24 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Blir litt skremt av dere...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 29-09-05, 20:29

Svar med sitat
Bokmerker