Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
18-06-13, 16:51 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei
Ja vi må nok bruke de legene vi har. Jeg har fått fastlegen til bla å søke sykhuset om undersøkelse pga refluks (magesyre i spiserøret). Så jeg bruker begge for hva de er verdt.
Jeg er enda ikke oppe i 150 på kortisol. Sist var jeg lavere enn jeg har vært på lenge 137. Jeg har vært på 219 og så 178 (for høy). Så nå er jeg lav. Jeg har denne gang brukt vitaminer og mineraler helt til dagen før, og DHEA og manlige hormoner har jeg smurt på kveld. Så har jeg latt det gå et og halv døgn uten thyroid (Erfa) for å se hvilket utslag det gjør på prøver. Har du gjort forskjellig her? Jeg snakket med en på furst som sa. Få legen til å lage en oppskrift så vet dere begge hva er det vi tolker sammen. For det er mer enn du tror som kan påvike prøvesvarene. Her tenker jeg på dine svar denne gang? Bare en tanke
Fin dag/kveld til deg VigdisHashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker