Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
07-06-13, 08:23 #11
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Det er noen desperate dager for å nå frem til ferien.. Den ønskede ferieuka i juni måtte utgå pga. veldig mye jobb som må fullføres før ferien - ja det er nesten som om ferien burde vært avlyst..
Venter fortsatt på prøvesvar fra synachtentest uten de helt store forhåpninger. Fastlegens siste innspill da jeg var der var "Det er ikke alt vi greier å finne ut av heller.." Med andre ord har de gitt opp!? Endokrinologen har i sitt forrige skriv skrevet at jeg og fastlegen må samarbeide om å trappe ned stoffskiftemedisinen da jeg har alt for høyt stoffskifte! (TSH=0,01, FT4=13 og FT3=5,8) Kun basert på TSH selvfølgelig.. Tenkte jeg skulle ta med utskrift av svar som Siven fikk fra Aker (https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9186) vedrørende dette, så de kan lese det fra "en av sine egne"! Fastlegen nevnte nedtrapping og føyde på - "..ja, hvis du vil da.." Sa at det var uaktuelt på denne side av manglende sykepengerettigheter i forhold til forverring av allerede ille situasjon og "Det hadde han stor forståelse for". Fikk tatt D-vitamin-prøver, men disse tar visst lang tid å få svar på ser det ut til..?
Fortsetter oppfølging på Heggeli etter ferien. Ellers så har jeg hivd meg på et 30 dagers uttesting av Paleokosthold (steinalderkosthold/lavkarbo helt fri for korn,etc.). Har lest Pål Jåbekks blogg og siden bok om dette og tenkte at Hva har jeg å tape egentlig..? Steinalderkosthold var en av tingene jeg ble anbefalt på Heggeli også uten at jeg den gang greide å gjennomføre det. Tenkte at nå kjører jeg på med dette først og ser om ting "går seg til litt", både formmessig og ev. effekt på de store hovne lymfeknutene sykehuset ikke finner svar på.. Heller kostomlegging enn tarmskylling for min del i hvertfall..
Det er dag 4 på paleokosthod i dag. Vondt i hodet og følelse av melkesyre i kroppen i går kveld og også i dag.. (Hadde forøvrig samme opplevelse da jeg prøvde å drikke et glass med utblandet natron en periode). Og så må jeg tisse hele tiden selv om jeg ikke drikker mer nå enn før.. Det skal visst være en "overgangsperiode", så jeg får prøve å holde ut..
Fortsettelse følger..
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker