Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
31-05-13, 19:52 #11
Sv: Mitt helsepuslespill
Det med rapsolien og stigningen i jod, er jeg meget happy for, at du fortæller!
Dette en meget vigtig observation! Tænk bare, jod stiger af sig selv hele tre gange!!
Om jeg tenker at du trenger mer jod? Lidt gør jeg, men det er noget du selv må vurdere. Det er ikke sikkert at jeg er så objektiv for tiden, fordi jer er pt tungt påvirket af det jeg aktuelt hører og læser om flere der har fundet deres missing link i... jodmangel. Efter mange år med sygdom, hvor "intet hjalp". Og jeg nærmest ser jodmangel alle vegne. Jeg kan bare sige til dig, at du har i forvejen selv bedrevet en masse, du har åbent sind og du har en god læge. Det er en vinderkombination, og jeg tror at den dag du selv er nået langt i søgen efter denne brik som mangler, og ikke finder den, da kommer du nok selv til at tænke på at afprøve det som du endnu ikke har testet. Og jeg vil vente spændt på at høre om det.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker