Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Jod og kolesterol
Threaded View
-
29-05-13, 15:41 #5
Sv: Re: Sv: Re: Jod og kolesterol
Nej, det gør jeg ikke personligt, men jeg er sikker på, hvad andre på den modsatte side af jod-diskussionen, end min, vil glædeligt tillægge denne sætning. Glem ikke at du også skrev "primært". Deraf mine kommentarer.
Det er nok netop fordi kaniner er herbivorer, at de er blevet valgt til denne forskning, fordi de netop ikke havde et eget, naturligt værn mod åreforkalkning i anledning af kolesterol-rig kost.
Når det er sagt, så mener du det du mener, og så er den ikke længere. Selvfølgelig har du alverdens ret til at vurdere det du læser, som du selv føler for.
Mine bevægegrunde til at poste kommentar til denne forskning er, at for mig udgør den et interessant udgangspunkt for videre reflektioner, tillige med at det er faktisk en anerkendt forskning, hvis forudsætninger jeg har tillid til. Tillige med at den er citeret i et utal af de mange senere års forskningsartikler omi både jod, og/eller forskning i hjerte-/kar sygdomme, så jeg er i godt selskab når jeg interesserer mig for disse kaniner.
Uanset hvad man ellers mener om disse kaniner, har de altså over tre måneder, reageret forskelligt på behandling med henholdsvis syntetisk T4, Thyroid og jod alene. Denne kombination af test-forskning er så sjælden, at alene dette gør den interessant, for sådan nogle som jeg.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Myter om kolesterol
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 15-10-11, 01:42 -
Kolesterol og TSH og B12
Av AnnK i forumet KolesterolSvar: 9Siste melding: 31-01-10, 17:35 -
Kolesterol-skrækken
Av Anisa i forumet KolesterolSvar: 1Siste melding: 21-06-09, 00:13 -
Feilpropaganda om Kolesterol
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 0Siste melding: 20-06-09, 12:27 -
Kolesterol på Youtube
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 0Siste melding: 20-06-09, 12:12