Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
10-08-05, 11:46 #7
til seven
du burde ta utskrift av noen av debattene her og vise til legen din som sier det er psykisk. jeg fikk og høre det i flere år, fra jeg var ca 16 til ca 23...så ble jeg bare supersinna, gikk til en ny lege og sa at jeg ikke rikket meg før vi hadde funnet ut hva det var eller ikke var.
jeg hadde alle symptomene som deg + ja....var vel ca 14 stk tilsammen fra og til daglig. det var verst i ca ett år, og jeg hadde også sterke synsproblemer- noe som gjorde at studiene gikk rett vest(og dermed fikk maaaaaaaaaaaassssse studielån og ingen vekttall...) var superkvalm hele tiden, svimmel, deprimert, delvis paranoid, kjempenervøs for ingenting osv osv......
oprererte halve skjoldbruskkjertelen vekk, og umiddelbart forsvant kvalmen og synsproblemene. bokstavlig talt umiddelbart!
leste her om liothyronin og gikk til legen da jeg følte formen var kjip til tross for "normale" blodprøver, og det utrolige skjedde:
legen var kjempesnill og sa at det var hva jeg selv følte som var realiteten, ikke noen blodprøver
og han nevnte faktisk liothyronin før jeg gjorde det
og: de virket faktisk på noen timer. har vært litt av og på etter det, men jeg får prøve meg frem slik jeg selv vil
bytt lege du. forklar ham at vi lever bare en gang, og det er helt poengløst å kaste det vekk på soving døgnet rundt hvis man kan slippe med riktig medisinering. så det så!
Lignende tråder
-
Livet og formen er som bergogdalbane.
Av lindaj i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 14Siste melding: 22-02-12, 23:38 -
JOURNEY! Et av verdens største band spiller på Sentrum Scene i kveld!
Av Thomas W H i forumet Forum: Litt musikkSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 14:42 -
hm kjennes ut som halsbetennelse
Av rikke i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 11-03-07, 21:30 -
Kjennes såret lenge etter operasjonen?
Av Zena i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 03-03-07, 18:06 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54

Svar med sitat
Bokmerker