Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
14-05-13, 16:54 #1
Sv: Anti-Jod-Hysteriet, Wolff-Chaikoff Effekten og verdensomspændende jodmangel
Det jeg ikke forstår i linken er at man starter med jod behandling for å dempe pulsen (med andre ord: jod virker mot høyt stoffskifte) og så når jod akkurat har begynt å virke...så skjærer man bort kjertelen????

Forstår jeg det rett???
-
14-05-13, 16:59 #2
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
31-05-15, 13:08 #3
Hej Blondie
Det var godt nok omtrent to år siden sidst, men emnet er selvfølgelig fortsat aktuelt... Anne7 er tilmeldt hos os i mellemtiden, med knudestruma og "fine" blodprøver. Ingen hyperthyreose so far, men går man med knudestruma længe nok, bliver faren for at den forandrer sig til "varm" (hormonproducerende) til sidst overhængende. Anne7 havde jo også henvisning til kirurgen, men i mellemtiden begyndte hun på tilskud af jod og knudestrumaen er... skrumpet. Til kirurgens overraskelse. Om forløbet kan læses her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=17192
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jodmangel fra hårtab til hudproblemer
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 0Siste melding: 03-04-12, 12:55 -
Øker b vitaminer effekten av armour/ thyroxin?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 17-09-09, 10:06 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker