Tusen takk for svar:-) Er akkurat nå i Budapest på en familietur. Har har jeg kjøpt jod i form av potassium iodine i tabletter i den lette dose på 200mcg. Det var den høyeste man kunne kjøpe her uten resept. Men det er ihvertfall rett virkestoff. Skal etterhvert kjøpe iodoral og lugols. Vet jo at det er en liten dose, men startet med en pille i går og ble litt rødflammet på brystet, så jeg tror nok jeg er blandt de som må være forsiktig.

Jeg har ikke tatt noen prøver som viser at jeg er østrogendominant. Har derimot en god del symptomer. Cyste i et bryst (er mye bedre nå) Langvarige og kraftige menstruasjonsblødninger. Så ille at jeg må ha et håndkle i godstolen under mens, fordi det kommer så mye så fort.

Har jo både vært flasket opp på fluor og har munnen full av amalgam. Så tro nok at jod og boron vil være gode komponenter for meg fremover. Selv om jeg nå spiser lavkarbo er jeg jo forhenværende karbojunkie og avgiftningsprosessen vil ta tid. Tenkte å sette gubben og ungene på jod også. Men ungene blir jeg å starte forsiktig med en kvart pille, begge er svært små og lette i forhold til alder.