Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Boron
Hybrid View
-
14-05-13, 16:15 #1
Sv: Boron
Har du fået målt dine østrogener og ved med sikkerhed, at du er "østrogen-dominant"?
Det kan også være, som Lisbeth siger, at det er progesteronmangel, som får de østrogener som findes til at opføre sig dominant?
Hvis du er startet på jod-projektet, da vil jod på rette trin i processen mod "mætningen" af kroppen, nå op på niveauet hvor den begynder også at regulere østrogener dvs. øge hvis for lidt, reducere hvis for meget.
Jeg tror ikke, at tilskud af boron, uden hæmninger bare øger og øger østrogener. Jeg tror at boron virker østrogen-fremmende hvor der i forvejen er plads til mere østrogen end der er til rådighed. Men det er altså kun noget jeg tror (nok på baggrund af noget jeg læste før), men derimod ved jeg at boron i mineralblandingen ordineres for at forebygge eller stoppe osteoporose hos kvinder, hvor mange af postmenopause-kvinder faktisk også er østrigen-dominante... Måske er det en fejl at betragte et enkelt mineral adskilt fra sammenhænge med andre nutrienter. Håber du ikke mere løber tør for Magnesium Chloride.
Jeg har læst at boron i form af boraks anvendes i integrativ medicinen til fluoride-detoxification:
Boron was studied in other parts of the world with pronounced success for fluoride detoxification. Borox (boraks/red), which contains boron, has a history of anecdotal success for detoxifying sodium fluoride. Yes, this is the borox (boraks/red.) you can find in the laundry aisles of some supermarkets. It needs to be taken in with pure water in small quantities.
As little as 1/32 of a teaspoon to 1/4 of a teaspoon in one liter of water consumed in small quantities throughout the day is what has been demonstrated as safe and effective. Around 1/8 of a teaspoon with a pinch of pure sea salt in a liter consumed in small quantities daily has been reported to have dramatic results. There is the possibility of a food grade version with sodium borate, if you can find it. Kilde: How to Detox Fluorides from Your Body• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker