Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Jeg ønsker utredning!!
Threaded View
-
11-05-13, 20:27 #12
Sv: Jeg ønsker utredning!!
Hei igjen:-) Da har jeg vært på Balderklinikken og er så langt svært fornøyd. Ble møtt med stor forståelse for min situasjon. Det ble tatt en rekke blodprøver m.m. Når svarene kommer skal de sette opp en diett som passer for meg. og det blir nok iallefall glutenfri. Hun satt meg også på Sink, Selen, økt. omega 3 og. øktTrio b. Når svaret på stoffskifte prøvene kommer vil hun øke levaxinen, tsh skal iallfall under 1,5. Helst under 1. Uten at jeg spurte var hun også innpå å skifte medisin om jeg ikke føler meg bedre. Så langt jeg veldig glad for at jeg tok turen!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Utredning for fibromyalgi
Av Ubeleilig i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 4Siste melding: 10-03-13, 06:55 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Ny utredning
Av Tynn Tråd i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-05-07, 19:39 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat

Bokmerker