Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
11-05-13, 09:58 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei på dere

Jeg har bare målt jod i døgnurin to ganger selv om jeg har gått hos Balder siden juni 2008. Jeg ser dere måler mye oftere.
Mine resultater er vel ikke veldig høye, så jeg tror det er riktig av meg å ta jod som jeg gjør nå. Jeg (vi) er på opptrapping med Lugol's Iodine. Jeg har tenkt at vi skal ta det som anbefales i linken som ligger her inne.
I oktober 2009 var målingen på 1,7.
I november 2012 var målingen på 2,9.
Jeg synes også det er vanskelig å vite hva som er mye og hva som er lite når målingen bare skal være over 0,8. Hvor mye over mon tro?
Det har aldri jeg gjort heller, Vigdis. Jeg har siden jeg var i tjue-/tredveårene lurt på hvorfor det har vært sånn. Det var liksom noe galt med termostaten. Kanskje det var jodmangel?
Ha en fin lørdag alle sammen
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker