Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
11-05-13, 09:13 #11
Re: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Vigdis

Jeg startet forsiktig i 2012 med skylling så svelget jeg litt og litt. Jod og sykdommen vår vet du. Så leste jeg meg opp på jod flere steder og tenkte jeg prøver. Da jeg hadde brukt en flaske følte jeg meg bedre og har siden fortsatt. Har nesten tatt en nesten full pinpett (den som er i flasken) hver dag siden.
Det hjelper på halsen til en viss grad også.
Det jeg vet er at flasken er liten og at jeg vet to anledninger har venter tre uker før den dukket opp i posten. Her er jeg usikker på om jeg har tatt prøve uten å ha tatt jod på f.eks 3 uker. Jeg skal se om jeg kan finne ut hva som er gode verdier for jod. Mine er betydelig høyere enn da jeg startet det vet jeg. Har ikke tatt frem de tidligste papirer, så ved et høve skal jeg se nærmere på det. Mye å holde orden på. Føler at jeg tar tak litt etter litt. Må ha både tid og overskudd for å forstå alt.
Svette. Jeg svettet ikke før jeg kom opp på 6 stk cortef sammen med thyroid. Jeg svettet heller ikke før. Så jeg tror i mitt tilfelle at det er cortefen som gir meg mulighet for å svette. Føles godt faktisk. Så er jeg varm over alt som andre.

Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker