Sitat Opprinnelig skrevet av Lulu Vis post
Uff, jeg fikk frysninger i ryggen. Jeg har slitt gjennom bytting av amalgam fyllingene i et år. Jeg hadde 18 tenner flyt med amalgam. Store fyllinger. Interessant at også flere her har hatt kvikksølv i munnen siden rundt 5 års alder. Jeg også. Kanskje var det 4 år.

Nå trodde jeg at jeg skulle bygge meg opp og bli frisk etter alt amalgam var fjernet. Grusomt å tenke at kanskje det erstatningsmaterialet er kanskje like ille...

Jeg får ringe tannlege og høre hva som er innehold i både amalgam og limet. Så dumme jeg er. Jeg ville gjøre det raskt og ikke så dyrt. Jeg gikk til han som hadde bra renome i Norge med mange års erfaring med utbytting. Han var dyktig og brukte godt med beskyttelsesutstyr, men...jeg aner ikke hva plast fyllingene mine består av...

Det er jo synsykt mye man skal sette seg inni når det gjelder helse, særlig når hele familien har et eller annet helse plage som skal fikses. Noen ganger har jeg lyst til å bare leve og slutte å tenke på disse tingene....

hilsen Lulu
Hei Lulu

Jeg leser denne tråden nå og lurer på hvordan det gikk med deg. Ringte du tannlegen og fikk rede på innholdet i plastfyllingene?

Jeg lurer også litt på hvor han holder til?