Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
13-02-13, 22:50 #10
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Hej Bente
Jeg kan se, at den indeholder PVP (Polyvinylpirolidine), syntetisk godt nok, men uanset det, er denne tandpasta 100000 gange bedre stofskifte/helse end dem med fluor! 
Men ellers kan jeg hjertens anbefale min yndlings tandpasta: XyliWhite Toothpaste Gel, Fluoride Free, Refreshmint, 6.4 oz (181 g) fra Iherb.
For 2,26 NOK mere end en tube AloeDent koster i den norske butik, kan du få 4 tuber af XyliWhite og 8 gange så meget tandpasta, idet XyliWhite tuberne er næsten dobbelt så store, end AloDent's.
Køber man 2 x 4 XyliWhite vil det koste 162,51 NOK + fragt, og hvis du er førstegangskøber på Iherb og bruger min Iherb-code: http://www.iherb.com/?rcode=ONI559 får du en ekstra rabat på 10 dollars. Man kan købe i alt 1½ kg tandpasta for under det beløb, som nordmænd må købe for (pr gang) på nettet udenfor EU (200 NOK). Det er en god deal, og sund.
Det er nok den bedste tandpasta, som jeg selv har været omkring og både min søn og jeg har brugt den nu i årevis. Uden fluor og 0 huller.
(tilgiv afsporingen
)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker