Sitat Opprinnelig skrevet av Thierry Vis post
JA!!!

Har du Hypotyreose, kan du bli svært deprimert. Jeg har vært igjennom hele karusellen. Bortsett fra at jeg HELDIGVIS ble diagnosert av Norges eneste spesialist med 100% kunnskap om stoffskiftesykdommer, Dr. Helge Oftebro. Jeg begynte på Levaxin istedenfor anti-depressiva. Og ble frisk.

Dårlig, og deprimert, ble jeg ikke igjen før et sykehus prøvde å fjerne stoffskiftemedisnen min fra meg. Men det er en helt annen historie.

Poenget er: Du kan ha Hypotyreose. Bare husk at selv om blodprøvene dine er fine og viser at du ikke har det, kan du ha det! Bare et fåtall av de som har sykdommen får den påvist i blodprøvene!

Oi, der leste jeg at du GÅR på Levaxin - Så du HAR påvist Hypotyreose? Har du fått diagnosen via blodprøve, eller har du blitt symptom-diagnosert?
Har fått påvist via blodprøver, ja.

Hvis du har blitt dårligere en stund etter du har begynt på Levaxin kan det være Levaxinen i seg selv som har gjort deg dårligere. Enten trenger du bare å bytte til en bedre stoffskiftemedisin (naturlig hormoner) ELLER så trenger du å utredes for binyre-trøtther (svææææært få leger har kunnskap om dette!!! ikke stol på dem hvis de sier du er frisk! du KAN ha binyre-trøtthet uansett!) og hvis du har binyre-trøtthet, må du fikse binyrene dine med Hydrocortison før du begynner på naturlig stoffskiftemedisin!
Går jo på begynner dosen, 25 µg. Så det høres jo rart ut, hvis jeg blir dårlig allerede nå... Hmm...

Det er hjelp å få!

Du er nok bare en av de mange som har gått i Levaxin-fellen! Dette er en medisin som er svært mangelfull. De aller fleste (om ikke alle) får det bedre med en annen medisin... Det er mange å velge mellom! Det er dessverre hovedproblemer i Norge, og i verden i dag, at man ikke får vite om at man har et valg! ARMOUR feks. har jo vist seg å være utrolig mye bedre enn Levaxin. Men man hører aldri om det... Her er det hjernevasking, penger og matkamp inne i bildet!

Du skjønner, den beste stoffskiftemedisinen er SÅ bra at den kan fjerne alle symptomene du har som hypotyreose-syk. Og da trenger du jo ingen andre medisiner. Da taper mange selskaper penger på at du har blitt frisk! Get it?

Uansett.

Mitt råd er... Stopp å ta den dumme anti-depressiva'en du går på.. Snakk med legen din og kvitt deg med den.. Sjekk binyrene dine.. Og begynn på naturlig stoffskiftehormon!
Skal slutte med de tablettene, ja. Siden de ikke hjelper meg så mye.

Jeg begynner på naturlig stoffskiftehormon til høsten. Jeg forventer å bli mye bedre enn jeg er i dag. I dag går jeg på Levaxin. Frykter at Levaxin er årsaken til at livet mitt har gått til dass i de siste årene, og årsaken til at jeg aldri orket å jobbe mer enn 50%.

Lykke til!

Dette klarer vi!!!
Håper du får bedre du og. Dritt å ha det slik som vi har det!!