Viser søkeresultater 151 til 157 av 157
Tråd: helgemann
-
24-01-11, 14:18 #151
Sv: Neg svar fra lege om Liothyronin
-
25-01-11, 12:00 #152
Jamen så har du nok heller ikke hørt om, at når "nervemedicinen" ikke virkede - fik patienterne et lille tilskud af.... desiccated thyroid og så.... blev de enten meget bedre eller raske. Hva` siger du så, Helgemann?

Om effekten af atidepressanter på hypothyreose eller som årsag til hypothyreose ("sekundær" i så fald) finder du masser, hvis du søger med disse søgeord: "antidepressants hypothyroidism".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
25-01-11, 13:43 #153
Kan det være lio du tenker på? Da jeg var pasient/bruker hos psykiatrisk hjemmetjeneste, var det en person der, som også var bruker/medlem, som hadde fått en psykisk smell, og som fikk lio som tilskudd via sprøyte. Men jeg viste ikke at det er det samme som lio vi skal ha......
-
25-01-11, 13:47 #154
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
25-01-11, 14:07 #155
Oi, tenkte ikke at det var det betydde.....

Da jeg leste innlegget ditt, tenkte jeg med en gang på denne person jeg nevnte.
Har vist ikke hodet med meg i dag...
Så mye du vet Anisa!
Og hva gjorde legene hvis pasientene ble friske igjen, tok de denne medisin i fra de, eller?
-
10-01-12, 02:17 #156
Helgemann hilser på, før han tar ferie igen
Hei alle sammen, og godt nytt år til jer!

Er innom forumet nå og da. Tenkte jeg skulle fortelle hvordan jeg har det nå.
I desember 2011 var jeg så heldig å få kjøpt to bokser med Erfa... Før det, brukte jeg lev + lio, noe som ikke fungerte overhodet for meg!
Nå går det bedre med meg. Men sliter med vond og sliten hals, mister stemmen fort. Regner med at det er binyre trøtthet jeg har. Sjekket synet ved hjelp av lommelykt, og pupillene klarte ikke å holde seg i ro. Ser at mange her inne har store problemer med å få tak i medisiner som hjelper på binyretrøtthet. Har dere noe forslag hva jeg bør gjøre? Det er ingen vits å gå til legen, for han vil bare sparke meg ut igjen like fort.
Er dette noe å satse på?: http://www.nutricentre.com/p-30346-a...l-support.aspx
Takker for svar!
Ønsker jer alle godt!
fra helgemann
-
12-01-12, 20:21 #157
Sv: Presentasjon helgemann - langt om lenge
Hei Helgemann
Godt å høre om bedring. Jeg kan ikke svare deg på noe rundt binyrer, der har jeg ingen kunnskap. Men ønsker deg et godt 2012 og håper du har/har hatt det fint på ferie
Lignende tråder
-
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 12Siste melding: 12-01-12, 20:21 -
Gode og nemme opskrifter til Helgemann
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 21Siste melding: 08-03-11, 15:29 -
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 30-04-10, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker