Viser søkeresultater 1 til 10 av 157
Tråd: helgemann
Hybrid View
-
24-01-11, 06:16 #1
Sv: Neg svar fra lege om Liothyronin
Her skulle det stått noe manns-sjåvinistisk, men jeg tror jeg står over

Det er vel det som er litt av det spennende med disse rare, søte vesenene. De fungerer som vandrende random-funksjoner, der man mater dem med informasjon, venter litt, og så får ut noe helt annet, og ofte ulogisk, igjen
-
24-01-11, 10:50 #2
Det er neppe random, snarere det at man mangler oversikt over de relevante variablene.
-
24-01-11, 11:04 #3
hehe...
Menn:
Variabler: ingen
Funksjon: logikk
Input->logikk->Output
Damer:
Variabler: variabelt
Funksjon: (logikk%variabelt antall variabler)^x (x = ukjent, antakelig vis en funksjon av posisjon i månedlig syklus)
Input-> "logikk" -> y (y ukjent resultat av x puttet i en pose sammen med "logikk" og ristet hardt)
-
24-01-11, 13:25 #4
Sikke en mega-afsporing, Helgemann (and friend). Hva` med at fortsætte f.eks. her?Vi er enkle vi menn!
Men skal man forstå seg på kvinner, må både ordbok og leksikon fram!!!
he he he
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
24-01-11, 13:33 #5
Noe jeg tenkte på når det gjelder antidepressiva: Kan man FÅ lavt stoffskifte av det?På wikipedia står det: " Litium-behandling og behandling med amiodaron kan også utløse hypotyreose."Nei, man kan ikke få det, av å bruke antidepp medisiner
Så vidt jeg vet brukes litium til å behandle psykiske lidelser. Men om det er litium i vanlige antidep-medisiner vet jeg ikke
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
24-01-11, 14:18 #6
-
25-01-11, 12:00 #7
Jamen så har du nok heller ikke hørt om, at når "nervemedicinen" ikke virkede - fik patienterne et lille tilskud af.... desiccated thyroid og så.... blev de enten meget bedre eller raske. Hva` siger du så, Helgemann?

Om effekten af atidepressanter på hypothyreose eller som årsag til hypothyreose ("sekundær" i så fald) finder du masser, hvis du søger med disse søgeord: "antidepressants hypothyroidism".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 12Siste melding: 12-01-12, 20:21 -
Gode og nemme opskrifter til Helgemann
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 21Siste melding: 08-03-11, 15:29 -
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 30-04-10, 10:27

Svar med sitat
Bokmerker