Sitat Opprinnelig skrevet av Nora2 Vis post
Jeg skal gjøre mitt beste for å følge dine råd. Jeg fortsetter med jod. Har lest litt på internett og ser mange fraråder jod bruk ved slitne binyrer da dette kan trigge forverring, men andre plasser står det at det er bra så lenge du har binyrestøtte og jeg har jo cortefen , tar alle supplement for øvrig som anbefales under detoxen. Så har troen på dette Takk igjen
En liten oppdatering fra meg..
Tror jeg må gi meg for denne gang. Har aldri følt meg mer elendig enn disse siste dager. Skikkelig forgiftet. Har holdt sengen og vekslet mellom å svette og fryse. Hodepine og forferdelige smerter i nyreregionen. Ekstremt avkreftet. Kvalm, deprimert, håravfall, influensa liknende symptom.. Ikke spist på snart to dager. Samboer har måtte vært hjemme fra jobb for å passe barna.
Her er det sikkert mye dritt som skal ut men kan ikke ta det nå. Må fungere noenlunde for barna. Skal høre med DS om han evt kan lage et program for meg. Jeg har virkelig troen på dette. Og ja jeg har drukket salt i vann, paranøtter er skaffet og tannkrem nyttet ut.Har også tatt alle tilskudd men det hjalp ikke desverre .
Foreløpigg har jeg ikke sett noen symptom hos barna og jeg ønsker å fortsette å gi dem, men samboer er veldig skeptisk når han så hvor syk jeg ble.. Skal bestille boken om hvordan bruke jod.