Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
21-04-13, 17:23 #29
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Kjære SMGJ

Dessverre må man innse at å "slikke sine sår" kan bli noe du må holde på med resten av livet. I høst fikk jeg diagnostisert tynnfibernevropati. Hadde da drevet med utredning for disse smertene i 3,5 år. Og hva har dette med deg å gjøre? Jo, jeg gjorde akkurat det samme som du relativt kort tid etter at jeg var diagnostisert med hypo. Ville se om det var "liv" i egen kjertel. Kuttet laaangsomt ned på levaxin som jeg stod på den gang. Trodde i grunnen det gikk bra. Men startet opp med levaxin igjen fordi det kanskje ikke gikk så bra allikevel. Husker ikke helt tidsaspektet på dette, men tenker det pågikk i rundt 6 måneder.
Som du ser av linken min er årsaken til tynnfibernevropati hypothyreose (siden jeg ikke sliter med noen av de andre mulige årsakene). Og hvem forteller deg at dette smertehelvete kan være konsekvensene av hypo når du først settes på behandling med stoffskiftemedisiner.
Dette "forsøket" samt langvarig (over flere år) for lav dose med stoffskiftehormon er det jeg i etterpåklokskapens lys beskriver som årsaken til smertene jeg nå må leve med. Husk at du vet hva du har, men du vet ikke hva du får... Jeg ber deg bare: Tenk deg om...revurder
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16