Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
14-04-13, 13:07 #1
Stor dose Levaxin, men ikke i form. Hjelp!
EDIT/Moderator: Detta meddelande finns redan i detta forum: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=15796
Lägg inte samma meddelande i flera forum.Sist endret av Mod; 14-04-13 kl 13:21 Begrunnelse: Lägg inte samma meddelande i flera forum
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Stor dose Levaxin, men ikke i form. Hjelp!
Av akinom i forumet Medisinsk behandlingSvar: 5Siste melding: 14-04-13, 13:22 -
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Datteren min på snart 4 er ikke i form. blodprøver viser forhøyet TSH, HJelp
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 17-06-12, 21:47 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Bokmerker