Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
14-04-13, 11:45 #1
Sv: Stor dose Levaxin, men ikke i form. Hjelp!
Takk for hurtig respons! Jeg merker mest ødemer i beina, og det kan kjemmes ut som prikking og følelsen av at hver fot veier 100 kg når jeg går over gulvet!
Noen andre med positive erfaringer med Erfa og vekt?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
14-04-13, 13:22 #2
Sv: Stor dose Levaxin, men ikke i form. Hjelp!
Har du fått sjekket d-vitaminer, B12 og ferritin?
Disse er ofte lave hos oss med lavt stoffskifte, og symptomene fra d-vitamin mangel kan på mange måter ligne symptomene fra lavt stoffskifte.
Når det gjelder vekt og stoffskifte kan jeg ikke uttale meg, men det jeg kan si er at svært mange av oss profitterer på og leve glutenfritt. En del har også intoleranse for melkeprodukter. Intoleranse for matvarer trenger ikke gi symptomer som f.eks. kløe eller mageproblem, men kan likevel lage trøbbel for oss.
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Datteren min på snart 4 er ikke i form. blodprøver viser forhøyet TSH, HJelp
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 17-06-12, 21:47 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hvor stor dose med Armour??
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 06-03-07, 10:58 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat
Bokmerker