Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
09-04-13, 17:57 #3
Sv: tingeling prøver å forstå og lære...
Takk for svar
jo jeg har vel hele tiden prøvd det beste ut av det..ettersom ting har kommet..ting har gått..men dette med lavt stoff skifte var nytt.
men etter alt jeg har lest så føles det greit også..jeg tenker at var dette som har tatt fra meg så mye ....håber at jeg skal bli bedre energimessig...at knuter på hals ihvertfall ikke blir værre
og har bestemt meg får å forsette med å kutte ned på zoloft..noe sier meg at det var vel ikke det jeg skulle ha fra begynnelsen av. Har prøvene her hjemme..meen skjønner ikke så mye av det som står ang.stoffskifte
og så håber jeg at vekta som har gått opp det siste året ikke blir mer men at jeg heller går ned når ting plasserer seg...man orker vel mer etterhvert også..håååber jeg. Hater tabletter men må man så må man...bedre enn å gå og hangle. Det er vel de siste ti mnd jeg har følt dette med stoffskiftet mest. Sånn forværring innimellom og en følelse av det er noe men ikke vist hva..de åra før så har jeg tenkt noe me..skal vist skjekkes får det.Har fått påvist fibromyalgi får noen år tilbake men neii jeg tror det er stoffskiftet. Selv om prøver evt er greie.går til akupunktur og homøpat..han sier han ikke vil blande seg inn med noe nå av medisiner fordi det kan slå galt ut..han så på prøvene og savnet anti TPO
kunne ha skrevet ned de andre her men vet ikke hva av dem jeg skal skrive opp..leser:s-t3 fritt 3.0-6.0 4.9 og .. s-t4 7-16 9. pluss noen andre på samme rekke av noe
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hjelp til å forstå prøvesvar?
Av pling i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 14-03-12, 21:22 -
Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
Av Anisa i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 8Siste melding: 28-12-11, 14:23 -
Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 6Siste melding: 14-01-11, 19:09 -
Hvordan hjelpe familien til å forstå?
Av Siljenta i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 3Siste melding: 27-10-10, 15:42 -
Vi ønsker nå å bli gravide igjen. Prøver og prøver...
Av Nanna i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 15Siste melding: 18-08-09, 20:32

Svar med sitat
Bokmerker