Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
09-04-13, 17:30 #2
Sv: tingeling prøver å forstå og lære...
Hei tingeling

Velkommen hit! Du har akkurat startet med å ta ansvar og kontroll over din egen helse. Jeg sitter ikke inne med fasitsvar på sykdommen din, men jeg kan gi deg noen enkle råd som du kan begynne med.
Dette skal jeg forbigå i stillhet, du er i samme båt som mange her inne. Dette er Helse-Norges billige løsning på ditt problem. Samtidig støtter løsningen de som produserer og selger tabletter. Trist, men sant.
Her får du et råd: Sørg for å få kopi av alt av blodprøvesvar som finnes på deg. Det har du rett til å få (det hender noen legekontor er motvillige til dette). Hvis du føler du vil se hva legen mener om deg bestiller du en kopi av journalen din og betaler det de skal ha for det (tror det koster under 100 kroner). Journalen er også noe du har krav på innsyn i.
Hm, det er ikke så ofte man får lio først og så levaxin etterpå. Men her kan det være noe jeg ikke vet, så derfor får du vente til en annen kommenterer det.
Enda et råd: Bruk tiden og les deg opp på sykdommen din her inne. Dette stedet er fullt av kunnskap du nå trenger.
Og husk at med denne sykdommen kan du smøre deg med tålmodighet med en gang. Når jeg tenker meg om
så har du vel for så vidt bevist det tidligere (16 år).
Lykke til med egen kontroll på helsa di
Lignende tråder
-
Hjelp til å forstå prøvesvar?
Av pling i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 14-03-12, 21:22 -
Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
Av Anisa i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 8Siste melding: 28-12-11, 14:23 -
Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 6Siste melding: 14-01-11, 19:09 -
Hvordan hjelpe familien til å forstå?
Av Siljenta i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 3Siste melding: 27-10-10, 15:42 -
Vi ønsker nå å bli gravide igjen. Prøver og prøver...
Av Nanna i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 15Siste melding: 18-08-09, 20:32

Svar med sitat
Bokmerker