Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
26-03-13, 13:00 #1
Oppstart av Levaxin - hva kan merkes på kroppen?
Nylig påvist lavt stoffskifte. Ante ikke noe om dette. Legen mente jeg har gått med det i noen år, det var ganske lavt, sa hun.
Tar 75 mg i oppstartsfasen. Skal snart inn for å se om jeg skal regulere.
Har ingen bivirkninger på overmedisinering.
Men:
Magen er i ulage. Avføringen har blitt hardere (fra å være veldig løs før). Er dette et tegn på at det lave stoffskiftet har gjort noe med tarmsystemet mitt før, og at det nå holder på å rette seg inn mot normal avføring? Har mye luft i magen også og litt øm i tarmen.
Svakere smerter ved menstruasjon og eggløsning (har vært heftige de siste to årene). Kan menstrasjon påvirkes?
Hvis man har gått med lavt stoffskifte i to,tre år, vil det skje endringer med kroppen?
håper noen kan svare/ dele erfaringer.
Jeg er ganske ny på detteFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Av Sunshine i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 05-04-11, 12:08 -
Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Av Sunshine i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 8Siste melding: 05-04-11, 12:08 -
Oppstart av Levaxin...
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 29-05-08, 13:24 -
Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 27-03-08, 12:58 -
Oppstart på Levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 07-06-07, 09:27

Svar med sitat
Bokmerker