Takk for svar

Nei det skal ikke være enkelt....
Jeg fungerer rett og slett ikke uten cortef, desverre.
Ble forespeilet at det ville ta noen år før jeg kunne trappe ned. Nå har det gått to.
Legen på Heggeli mener det er overaktivitet i sentralnervesystemet som forårsaker stress og som sliter binyrene ut. Dette kan visst stabiliseres med megadoser av diverse vitaminer og tilskudd, deriblant GABA og 5HTP som må bestilles via apotek og koster flesk.
merker desverre ingen effekt av alle tilskuddene ennå..Heller ikke av dietten uten gluten og melk.
Nei legene som behandler er nok der i mange år fremover og fler kommer vel etter, men man er da veldig avhengig av disse legene. Jeg har ved flere sykehusinnleggelser fått problemer med å svare for meg for hvorfor jeg bruker kortison etc.
Det er en fattig trøst at det er flere som sliter med de samme problemene. For ubehanlet er ikke dette noe jeg ville ønsket min værste fiende engang Men uansett er jeg kjempe glad jeg fant dette forumet. Her finner jeg masse nyttig informasjon og ja motivasjon til å fortsette Vet ikke hvordan det hadde gått om jeg ikke fant dette forumet.
For 4 år siden ble jeg fortalt av en gyneokolog at jeg hadde tidlig obergangsalder og at det var det som forårsaket alle mine plager. Østrogen var tingen. Men desverre hjalp ikke det så godt...Men jeg mener jeg har lest at preovarian failure kan gi hypoadreni. Er det noen som vet noe om dette?