Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Hybrid View
-
20-03-13, 14:41 #1
Sv: Dagboken til Vibeke S
Veldig spennende det du skriver om her! Tusen takk

Men også komplisert, så jeg forstår bare noe av dette.
Det er nok ikke undersøkt om jeg har jodmangel, såvidt meg bekjent. Dette skal jeg virkelig undersøke nærmere!
Men legen virket ganske åpen i vår samtale. Spurte for eksempel om noen hadde vært interessert i å undersøke strumaen (og den har jo ikke vært til undersøkelse, bortsett fra at leger har kjent på den).
Han mente også at strumaen og utskillelse av forhøyet FT4 kunne komme av celleforandring.
Og avslutningen på samtalen var jo at om disse prøvene er ok, så må vi gå videre og finne ut av dette.
Så ja, tror absolutt han er med på dette. (selv om det er utrolig lite fristende med enda en runde.....men må man så må man ;))
Og ja, Anisa, hele sykdomsforløpet mitt i fjor er jo underlig! Det som jo er bra, er at de ikke begynte med noe medisinering mot for høyt stoffskifte, som kanskje kunne ha ødelagt mer enn godt var.
Jeg fikk jo egentlig aldri en skikkelig diagnose, kun noen antagelser. Noe som var helt sikkert var at mitt tilfelle ikke kunne plasseres innenfor noen av de mulige diagnosene de forsøkte seg med.
En antagelse om en betennelse i skjoldbruskkjertelen, hvor forløpet var helt anderledes enn det vanligvis er.
Kanskje det beste er å få legen til å henvise meg til en spesialist?
Men aller først må jeg jo vente på svarene. Men jeg er nesten helt sikker på at prøvene er innenfor normalen, men at FT4 har blitt vesentlig lavere. Og at antistoffene er fine, som de har vært hele veien.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker