Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
20-03-13, 10:33 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Da har jeg vært hos legen. Tar fulle stoffskifteprøver, samt B-12.
han mente ganske sikkert at jeg nå har utviklet lavt stoffskifte, utfra sånn jeg beskriver symptomene.
Så får vi se hva prøvene sier.
Men hva om prøvene er mye lavere enn i høst, men fortsatt innenfor normalen?
Og hva om vi fortsatt ikke finner antistoffer?
nei, da gjør vi ingen ting. Da må vi gå videre for å sjekke om det kan være noe annet.
Det skal vel ganske mye til for at mitt FT4 har sunket fra 23 til under 9 siden september?
Og TSH og anti TPO har jo vært bra hele veien.
Men jeg får vente og se, og heller vurdere å gå til en privat om verdiene er mye lavere, men ikke lave nok til å få behandling.
Er jo litt merkelig at man bare må gå og vente til man har verdier under referanseområdet, kanskje mitt referanseområde er høyere?
Men skal ikke ta sorgene på forskudd her, jeg vet bare at jeg IKKE orker enda en runde i helsesystemet med mange blodprøver og undersøkelser for å finne ut hvorfor jeg ikke føler meg i form.
Jeg har tidligere falt utenfor referanseverdiene i det offentlige, og fått god hjelp hos det private som også kan behandle folk utfra deres beskrivelser.
Har forøvrig fått ny lege i høst, og denne legen er vikar for min nye lege. Men han var dyktig, grundig og relativt åpen synes jeg. brukte mye tid å å bla seg gjennom maaaange sider fra journalen for å danne seg et bilde.
Nå er jeg den pasienten med en merkelig og lang journal som får unge leger til å rynke brynene og si...hm...dette har jeg ikke hørt om før...hva var dette?Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker