Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
18-03-13, 13:14 #11
Sv: Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda
HEI!!
Jeg har fått muskelatrofi pga hormonmangel,ja.!!! Det som er litt lle er at det fortsetter. Blir ""spist opp innvendig fra"".
Jeg fikk bekrefta det på Rikshospitalet, men der var jeg på reumatisk. De søkte meg til endoavd. hvor jeg hører hjemme, men da jeg fikk innkallelsen, sa jeg den fra meg.
Jeg går jo på thyroid-s, og derav en subrimert TSH .Endoene her medisinerer KUN ETTER TSH, og den kampen jeg ville fått som pasient der var jeg ikke sterk nok til å ta....derfor har jeg vært overlatt til meg selv "siden sist".
Hadde egentlig gitt opp, men overlevelseslysten er der, så har søkt meg som sagt til D.S(time i mai).
Du,du kan få påvist muselatrofi ved biopsi, men hos meg ser de det godt på MR også. Kanskje du kunne be om det siste?
Er svaret positivt, kan det tyde på hormonmangel.
Jeg er ikke oppdatert inne her lenger, men tror kanskje du ikke er på medisiner enda?
( En halvtime senere--- lest litt om deg, og ser at du ER medisinert,ja!!!! Svakheten din kan komme av både for lite stoffskiftehormon og kortisol(som hos meg)
Sist endret av gunnda; 18-03-13 kl 14:09
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker