Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Fra høyt til lavt?
Threaded View
-
16-03-13, 12:53 #5
Sv: Fra høyt til lavt?
Har du noen andre symptomer, annet enn kulde og tidlig i seng?
Det du skriver minner om en venninne av meg som ofte er frossen og med "likfingre" -
hun er til lymfedrenasje to til fire ganger i måneden.
http://www.alternativ.no/behandlings...fedrenasje.php
utsnitt fra teksten:
"Lymfesystemet
Lymfesystemet i kroppen vår ivaretar mange viktige funksjoner og er en viktig del av immunforsvaret vårt.
Lymfesystemet regulerer blant annet væskebalansen og frakter de hvite blodlegemene (lymfosyttene) rundt om i kroppen.
De hvite blodlegemene er helt avgjørende for immunforsvaret ettersom de bekjemper virus og bakterier
som har kommet seg forbi det ytre immunforsvaret, nemlig slimhinnene og huden.
Lymfesystemet er også en viktig faktor når kroppen skal utskille avfallsstoffer,
for når kroppen er ”forurenset” kan sirkulasjonen fungere dårlig. Det kan vise seg som smerter i muskulaturen,
hovne ankler, kalde føtter og hender, spenninger i hode/nakke, leggkramper, samt en generell stivhet i kroppen.."
Kanskje er mine følehorn helt på viddene, men utifra hva du skriver var det dette som datt ned i hodet på meg
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Fra høyt til lavt
Av Pebles i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 11-11-11, 09:16 -
Fra lavt til høyt
Av Gekko i forumet Graves sykdomSvar: 12Siste melding: 15-07-11, 14:40 -
Fra lavt til høyt
Av Gekko i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 12Siste melding: 15-07-11, 14:40 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker