Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    og så trækker 2-3 decimaler fra
    Hmm, den skjønte jeg ikke
    Skal jeg trekke ifra fordi jeg måler så sent på morgenen?
    Eller fordi jeg har vært for urolig?
    Eller noe annet?
    Fordi kroppens Basal body temperature svarer til kroppens laveste temperatur i løbet af døgnet - dvs. kl. ca. 04-05 - og stiger med 2-3 decimaler frem til kl. 07. Hvis du så måler din temperatur kl. ca. 07, der er den allerede 2-3 decimaler højere end da den var lavest, og ved at trække disse 2-3 decimaler fra - får du det objektive resultat af, hvad din personlige "Basal body temperature" egentlig er. Så hvis du har målt din temperatur kl. ca. 07 morgen til 37,2 grader, da er din "Basal body temperature" nede på 36,8 -36,9 grader... Sorry, jeg ikke kan forklare det mere enkelt.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Fordi kroppens Basal body temperature svarer til kroppens laveste temperatur i løbet af døgnet - dvs. kl. ca. 04-05 - og stiger med 2-3 decimaler frem til kl. 07. Hvis du så måler din temperatur kl. ca. 07, der er den allerede 2-3 decimaler højere end da den var lavest, og ved at trække disse 2-3 decimaler fra - får du det objektive resultat af, hvad din personlige "Basal body temperature" egentlig er. Så hvis du har målt din temperatur kl. ca. 07 morgen til 37,2 grader, da er din "Basal body temperature" nede på 36,8 -36,9 grader... Sorry, jeg ikke kan forklare det mere enkelt.
    Tusen takk for utfyllende svar, Anisa. He, he, jeg trenger ikke noe enklere forklaring enn dette. Nå skjønte jeg det. Da er det i alle fall helt klart at jeg ikke behøver å tro at jeg tar for mye

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn