Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
11-03-13, 06:39 #33
Sv: Om å anvende den circadiske T3 Metoden (CT3M), av Paul Robinson
Etterhvert kan det være en tanke å se på rytmen i T3 virkningstid og dosere etter det. 7 doser kan være litt for mange. Jeg måtte ha 5 i starten, men gikk over til 4 etterhvert. Mange klarer seg med 3 doser. Alt i alt er det litt forskning som skal til, uansett hvilken medisin som velges: doser, tidspunkt, virkningstid

Det de som bedriver CT3M anbefaler er å sjekke det de på engelsk kaller vitals, blodtrykk, puls og temp når du har våknet, så 1-2 timer senere. Deretter før dosering av T3 og 2-3 timer etterpå. Pluss når du føler behov for det, hvis blodtrykket kjennes som om det har endret seg, eller tempen. Og ja, skal du følge dette, får du vel følelsen av at du får ikke gjort stor annet.
Å kombinere det med jobb er nok bare å glemme! Jeg har jo selv mistolket høyt blodtrykk, så jeg skal ikke kaste masse bastante meninger rundt meg. Tempen fikk jeg aldri helt tak i. Jeg har inntrykk av at for noen er ikke den noe parameter å forholde seg til.
Å jobbe deg raskt opp på 40 mcg er sikkert en god ide. Du er jo ingen novise. På Liothyroninboksens pakkseddel står det at dagsdose er 40-60 mcg.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Laboratorietester og kosttilskudd Paul Robinson anbefaler
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 0Siste melding: 01-04-12, 16:33 -
Cirkadisk døgnrytme og kortisol av Paul Robinson
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 2Siste melding: 30-03-12, 01:08 -
Paul, can your CT3M be used by those who use syntetic T4/T3 also?
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 5Siste melding: 16-03-12, 11:00 -
Question to Paul - too much fT3?
Av Kevlin i forumet Recovering with T3Svar: 3Siste melding: 14-03-12, 09:48

Svar med sitat

Bokmerker