Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
06-03-13, 13:58 #1
Sv: Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Takk for et utfyllende og godt svar
Jeg har ofte hatt mangler på vitamin D/folat/b12 og jern så det forklarer jo litt.. Men jeg har også vært helt utslitt så noen fysisk aktivitet har ikke vært mulig i det siste. Østrogen nivå har også vært målt og vært litt for høyt samme med stoffskifte prøvene noen ganger litt for høyt.
Men får prøve og ta dette opp med fastlegen neste uke.
-
06-03-13, 15:09 #2
Sv: Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Vær obs på at det leger i Norge mener er en god B12 verdi er så lav at det gis behandling i andre land. Be om å få blodprøvesvar på alt. Hele tiden. Les og tenk selv. Jobb med å få opp jern og D3, begge har stor betydning for metabolismen
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
05-04-13, 16:35 #3
Lykkelig på dine vegne, frokawaii.
Opprinnelig skrevet av frokawaii
Opdater når der er nyheder. Og rigtig god bedring.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
I dag fikk eg diagnosen "Akutt Struma"
Av Vibbedille i forumet PresentasjonerSvar: 9Siste melding: 07-02-09, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker