Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
31-01-13, 20:11 #12
Sv: offentlig sykehus vs privat utredning
Jeg vet ikke noe spesielt om akkurat ditt problem, men når det gjelder offentlig spesialist kontra privat så vil jeg påpeke at en dyr privat lege ofte har en dobbelt-rolle, vedkommende jobber ofte også i det offentlige, og driver privat i tillegg. Det er ikke nødvendigvis noen forskjell på den behandling vedkommende foreskriver som privat eller offentlig. Jeg tror også det er fornuftig å begynne i det offentlige.
Man kan bli skuffa over følelse av lite forståelse hos en privat lege, fordi man hadde store forhåpninger. Og motsatt positivt overrasket i offentlig helsevesen. Jeg har opplevd begge deler. Jeg tror det kommer an på den enkelte leges evne.
Lignende tråder
-
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
I dag fikk eg diagnosen "Akutt Struma"
Av Vibbedille i forumet PresentasjonerSvar: 9Siste melding: 07-02-09, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker