Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
04-03-13, 17:11 #1
Sv: Kan noen se på symptomene og prøvene mine?
Alle prøvene er tatt ut på dagen.
Så en f-4 på 13 kan gjøre deg slakk? Jeg er rimelig tiltaks- og energiløs...
-
04-03-13, 19:58 #2
Du bør absolutt ta prøvene dine klokken åtte om morgene, og hvis du bruker nikotin, prøv og unngå nikotin 48 timer før blodprøven tas. Nikotin senker falskt TSH, og TSH synker utover dagen.
Med så høy anti-TPO, så lav FT4 og så svigende TSH + alle symptomene du ramser opp, så hadde jeg faktisk krevd (og ikke gitt meg) og få i det minste en 6 måneders prøveperiode med Levaksin.
Hvor dårlig skal du måtte bli før legene hjelper?
Om du ikke våger og kreve hjelp av legen din, anbefaler jeg på det varmeste og finne en annen lege, f.eks. en av disse https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10439
Dustesystem vi har, der leger låser seg fast i TSH-verdien og er blind for pasienten.
Vet ikke om du har lest om TSH-tyranniet? Anbefaler og lese litt her https://www.stofskifteforum.dk/forumdisplay.php?f=228
Det er trist og måtte si dette, men som stoffskiftesyk er du faktisk nesten avhengig av og ha kunnskap om stoffskiftet selv, om du skal ha håp om og bli bedre.
-
05-03-13, 07:01 #3
BenteR, du slutter ikke å imponere meg. Du er selv så syk, hundesyg som de kaller det i Danmark. Likevel gir du av dine krefter til andre i ren empati og solidariet. Takk for din varme og omsorg, den bølger utover og kjennes av andre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
05-03-13, 14:32 #4
Tusen takk for svar. Skjønner jeg må ha litt tålmodighet her, skal til legen igjen neste uke og si jeg skal ta prøven på morgenen før mat og nikotin (snuser)
Forstår også jeg må lese en del, men blir mye og sliter med å holde konsentrasjonen når det er lange artikler osv....
Takk for alle svar så langt!
-
05-03-13, 15:25 #5
Lignende tråder
-
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 10Siste melding: 27-12-11, 11:39 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Mononukleose (kyssesyke), ME og Hahimotos
Av Siven i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 6Siste melding: 30-11-09, 11:51

Svar med sitat

Bokmerker