Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
30-05-07, 09:33 #11
Det hørtes kjempe smart ut med nål med slange for det er jo nettopp glassbyttene som er vonde. Skulle tro at de stikker nåler lengre og lengre inn for hvert glass de bytter.
Har vært engang hos Fürst og de var helt klart flinke til det, men blir noe langt å dra til Oslo fra Kongsberg for å ta prøvene hvis jeg ikke må. Skal prøve å få tatt de på sykehuset her for regner med at de også gjør dette så ofte at det går bra.
10 glass hørtes litt bedre ut en 40 som en trodde det var her inne.
Har fått bestilt time til onsdagen om en uke, så da blir det jo spennende å høre hva han har å si. Virket som et meget hyggelig kar, iallefall på telefonen. Men det burde han vel til 2000 kr. halvtimen.
Håper virkelig at han finner noe slik at jeg kan slippe å leve slik resten av livet og kanskje får den gleden av å få et barn til. Mannen sa at han ikke orket tanken på et barn til hvis jeg skulle ha så dårlig energi, da kom han til å blir utslitt. Uansett så ser det ikke ut for at det blir noe barn så lenge energinivået er så lavt, kroppen har vel rett og slett ikke overskudd til å føde frem et barn til.
Lignende tråder
-
TSH for høj men t4 og t3 normalt?
Av AAbell i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 19-01-12, 20:44 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Manglende ork til husarbeid og personlig hygieneSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44

Svar med sitat

Bokmerker