Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
24-02-13, 16:44 #3
Sv: Mine børn er autister. Deres anti-TPO er under...
Du har selv Hashimoto's og moderens thyroidperoxidase-antistoffer (ant-TPO) kan trænge gennem moderkagen (placenta) til fosteret. Derfor vil babyer fødes med de TPO-antistoffer som moderen har udviklet mod eget thyroidperoxidase . Nogle babyer vil aldrig udvikle hypothyreose/Hashimoto's selv om de har disse antistoffer, mens andre gør. Det er ikke til at vide på forhånd, hvilke børn til Hashimoto's-mødre bliver kun "bærere" af TPO-antistoffer, og hvilke børn udvikler selv Hashimoto's senere i livet.
Det er underordnet om du har haft diagnosen Hashimoto's da du var gravid begge gange, fordi inflammationen udvikles langsomt og snigende, længe før man overhovedet mærker til symptomer nok til en diagnose. Det er grunden til, at man bør altid være opmærksom på børn født af Hashimoto's-mødre, fordi risikoen for at børnene selv udvikler sygdommen senere i livet, er forhøjet.
Med hensyn det du siger om, at din ene søns stofskiftetallene ser fine ud, vær alligevel OBS på, at hvad lægerne mener er "fine tal", langt fra behøver at passe med dit barns virkelighed. I det hele taget er forekomsten af hypothyreose hos autister, langt højere end hos ikke-autister, så vær altid opmærksom hvis dit barn udviser tegn på "uforklarlig" mistrivsel i en periode.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Elektriske Spormineraler og deres betydning
Av Elbeth i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 0Siste melding: 19-12-11, 15:11 -
Vi skal beskytte vore børn!
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 24-06-10, 19:03 -
Vi skal beskytte vore børn!
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 5Siste melding: 24-06-10, 19:03 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker