Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
19-02-13, 22:49 #3
Sv: Noen som har blitt behandlet med etanolinjeksjon?
Hei Abiela!
Jeg husker svært godt da jeg var inne og fjernet skjoldbruskkjertelen juni 2010 og kirurgen forklarte meg at dersom det kom metastaser ville de vurdere etanolinjeksjon eller radioaktivt jod. Eventuelt ville operasjon være alternativ, men oftest drepte de alle kreftcellene med etanolinjeksjoner. Dette blir snart 3 år siden og det virket ikke som noe veldig nytt og spesielt da så jeg regner med de har god erfaring med det.
Det skal nevnes at jeg ble operert på Rikshospitalet hvor jeg anser dem for å være svært kompetente og oppdaterte.
Sikkert litt forsinket, men masse lykke til på ultralyden. Dersom du har vært inne allerede håper jeg alt gikk bra. Ultralyd gir jo definitivt best billeddiagnostikk relatert til vår problematikk og heldigvis sjelden altfor lange ventetider for dette...
Lignende tråder
-
Har noen fått behandling for Adrenal fatigue her i Norge og blitt tilnermet frisk?
Av Rabiosa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 03-03-12, 14:31 -
Noen som har gått ned i vekt med lavtstoffskifte medisiner? og blitt bedre generelt?
Av Fanni i forumet Medisinsk behandlingSvar: 5Siste melding: 18-11-11, 09:41 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
TSH-grenser for å bli behandlet
Av rikke i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 8Siste melding: 04-03-07, 22:10 -
På noen få dager er jeg blitt så utrolig trett og maktesløs
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 02-09-05, 12:26

Svar med sitat

Bokmerker