Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Ups, nå ser jeg på Amazon at Lowes bok koster 130 pund, da tror jeg ikke jeg skal kjøpe den nei, det var synd, jeg tror det er en interessant bok..
Det er faktisk lav pris, Vigdis... omstændighederne taget i betragtning. Nu dr. Lowe's arvinger har nedlagt hans website's og også forlaget ser ud til at være borte fra nettet, ser det ud til at prisen på denne bog - både for nye eksemplarer fra boghandlere, og brugte... stiger med raketfart. Bogen koster nu flere hundreder dollars. Mener at have set den til salg som brugt - til 850 dollars! Jeg tror, at priserne stiger så vanvittigt nu, fordi der er en overhængende fare for at den aldrig bliver genoptrykt. Hvis Big Pharma får fingrene i dr. Lowe's søster og niece, vil den forsøge købe dem, og dernæst fjerner bogen fra Jordens overflade. Jo, jo.. jeg ved hvordan det lyder, men politik har altid været beskidt, også den medicinske!

Jeg har lige købt bogen! Jeg vil digitalisere og gemme den digitale kopi et sted på nettet, så den aldrig forsvinder! Over 1200 sider...